НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ:

 1. У мене нема рецепта, чи можу  я придбати рецептурний препарат?

- ні, рецептурні препарати відпускаються  тільки за рецептом.

 2. Чи потрібно роздруковувати замовлення та показувати SMS?

- ні, нам потрібен  тільки 7-значний код, Ви можете його назвати фармацевту для того, щоб  знайти Ваше замовлення.

 3. Я живу біля аптеки №20, вартість препарату ХХХ в ній 200 грн., а в аптеці №30 - дешевше (180 грн.), можете перекинути препарат ХХХ за 180 грн з аптеки №30 в мою аптеку №20?

- ні, Ви можете придбати препарат за ціною, яка встановлена ​​у Вашій аптеці. Якщо хочете придбати препарат дешевше, необхідно їхати в аптеку, в якій він є в наявності дешевше.

Винятком є ​​замовлення на суму від 15 000 грн.

 4. У Вас є доставка?

- ні, у нас немає доставки, тільки самовивіз.

 5. Що робити, якщо я не знайшов потрібний  препарат на сайті?

- напишіть нам, зателефонуйте, або замовте зворотній дзвінок - і ми допоможемо Вам знайти препарат на сайті, або замовимо його в аптеку.

 6. Що робити, якщо мені не прийшло підтвердження на пошту?

- можливо  Ви допустили помилку в написанні пошти, або перевірте папку "спам".

 7. Що робити, якщо мені не прийшло SMS?

- якщо пройшло більше 30 хв. з моменту оформлення замовлення, а SMS повідомлення так і не отримали - можливо Ви допустили помилку в написанні номера телефону. Зв'яжіться з нами, або замовте зворотній дзвінок, щоб перевірити, чи вірно Ви оформили замовлення.

 8. У вас можна розрахуватися карткою?

- так, у нас є термінали (visa, mastercard, maestro).

 9. Яка буде знижка по картці "ЗЕЛЕНКА" при інтернет-замовленні?

- знижка по картці "ЗЕЛЕНКА" не поширюється на інтернет-замовлення. Дисконт "ЗЕЛЕНКА" - діє тільки на покупки безпосередньо за ціною в аптеці.

 10. Чи можна придбати препарати  по безготівковому розрахунку?

- так, сума Вашого замовлення повинна бути від 2000 грн. Інтернет-ціна не використовується, тільки зі знижкою в аптеці. Надсилайте список необхідних товарів на info@viridis.ua із  зазначенням аптеки, де хочете забрать товар.

 11. Мною був придбаний товар у Вашій аптеці, як  я можу його повернути? Мене не влаштовує ціна / термін / показання / виробник / упаковка та ін..

- згідно Закону України, в наших аптеках товари поверненню не підлягають.

12. Чи можуть співробітники аптеки та оператори call-центру робити замовлення через сайт  для клієнтів?

- По правилам роботи компанії, співробітникам аптек та операторам call-центру оформляти замовлення для клієнтів ЗАБОРОНЕНО.