Київ
Всі аптеки
Київ
Всі аптеки

Часті запитання

У мене нема рецепта, чи можу я придбати рецептурний препарат?

Ні, рецептурні препарати відпускаються тільки за рецептом.

Чи потрібно роздруковувати замовлення та показувати SMS?

Ні, нам потрібен тільки 7-значний код, Ви можете його назвати фармацевту для того, щоб знайти Ваше замовлення.

Я живу біля аптеки №20, вартість препарату ХХХ в ній 200 грн., а в аптеці №30 - дешевше (180 грн.), можете перекинути препарат ХХХ за 180 грн з аптеки №30 в мою аптеку №20?

Ні, Ви можете придбати препарат за ціною, яка встановлена ​​у Вашій аптеці. Якщо хочете придбати препарат дешевше, необхідно їхати в аптеку, в якій він є в наявності дешевше. Винятком є ​​замовлення на суму від 15 000 грн.

Що робити, якщо я не знайшов потрібний препарат на сайті?

Напишіть нам, зателефонуйте, або замовте зворотній дзвінок - і ми допоможемо Вам знайти препарат на сайті, або замовимо його в аптеку.

Що робити, якщо мені не прийшло підтвердження на пошту?

Можливо Ви допустили помилку в написанні пошти, або перевірте папку "спам".

Що робити, якщо мені не прийшло SMS?

Якщо пройшло більше 30 хв. з моменту оформлення замовлення, а SMS повідомлення так і не отримали - можливо Ви допустили помилку в написанні номера телефону. Зв'яжіться з нами, або замовте зворотній дзвінок, щоб перевірити, чи вірно Ви оформили замовлення.

У вас можна розрахуватися карткою?

Так, у нас є термінали(visa, mastercard, maestro).

Яка буде знижка по картці "ЗЕЛЕНКА" при інтернет-замовленні?

Знижка по картці "ЗЕЛЕНКА" не поширюється на інтернет-замовлення. Дисконт "ЗЕЛЕНКА" - діє тільки на покупки безпосередньо за ціною в аптеці.

Чи можна придбати препарати по безготівковому розрахунку?

Так, сума Вашого замовлення повинна бути від 2000 грн. Інтернет-ціна не використовується, тільки зі знижкою в аптеці. Надсилайте список необхідних товарів на info@viridis.ua із зазначенням аптеки, де хочете забрать товар.

Мною був придбаний товар у Вашій аптеці, як я можу його повернути? Мене не влаштовує ціна / термін / показання / виробник / упаковка та ін...

Згідно Закону України, в наших аптеках товари поверненню не підлягають.

Чи можуть співробітники аптеки та оператори call-центру робити замовлення через сайт для клієнтів?

По правилам роботи компанії, співробітникам аптек та операторам call-центру оформляти замовлення для клієнтів ЗАБОРОНЕНО.

Чи можу я в аптеці забрати своє замовлення без черги?

Ні, всі інтернет-замовлення відпускають тільки в порядку черги.