Як правильно оформити замовлення, щоб отримати підтвердження?
При заповненні форми, перевіряйте правильність написання МОБІЛЬНОГО телефоного номера
Якщо Ви не користуєтеся мобільним зв'язком, вкажіть номер домашнього телефону, за яким ми зможемо зв'язатися з Вами.
Якщо Ви напишете неправильний номер - ми не зможемо з Вами зв'язатися.
Якщо Ви не користуєтеся телефоном - залиште нам адресу Вашої електронної пошти.
Які SMS я можу отримати?
Якщо ви отримали подібне SMS - ви все зробили вірно. Приходьте в аптеку в зазначений час.
Звертаємо Вашу увагу, що це SMS - повідомлення є підтвердженням Вашого замовлення. Це означає, що додаткового дзвінка з аптеки не буде.
З Вами зв'яжуться по телефону у випадку, якщо замовлення вимагає уточнень -«Ваше замовлення 000000 вимагає уточнення. Чекайте дзвінка з аптеки».
Якщо не отримали SMS?
Новий покупець?
Вже зареєстрований?
Ви успішно зареєстровані
Введіть свій промокод та отримайте персональну знижку
*Зверніть увагу, що знижки діють на онлайн замовлення, що оформлені в аптеці за адресою: П.Тичини, 2