Як це працює?

Як правильно оформити замовлення, щоб отримати підтвердження?

При заповненні форми, перевіряйте правильність написання МОБІЛЬНОГО номеру телефону в форматі: 067*******

Якщо Ви не користуєтесь мобільним зв’язком, вкажіть номер домашнього телефону, за яким ми зможемо зв’язатися з Вами.

Якщо Ви напишете невірний номер – ми не зможемо з Вами зв’язатися.

Якщо Ви не використовуєте телефон – залиште нам адресу Вашої електронної пошти.

Замовлення обробляються в будні з Понеділка по П’ятницю з 08:00 до 19:00, в вихідні з 10:00 до 19:00.

Які SMS я можу отримати?

«Замовлення 3269555 (378,00 грн.) (пр. П. Тичіни, 2) буде готове о 10:53»

В такому випадку – Ви все зробили правильно. Можете приходити в аптеку за замовленням за вказаним часом.

Звертаємо Вашу увагу, що вищевказане sms – повідомлення є підтвердженням Вашого замовлення і телефонувати з аптеки Вам не будуть.

З Вами зв’яжуться по телефону тільки в тому разі, якщо Ваше замовлення потребує уточнення – «Ваше замовлення 000000 потребує уточнення. Чекайте дзвінка з аптеки».

Якщо Ви не отримали SMS?

1. Перевірте правильність написання номеру мобільного телефону.

2. По можливості зробіть нове замовлення або зв’яжіться з нами.